Pages

Thursday, July 7, 2011

[Lawak] Syarikat guaman terbaik..


Assalamualaikum w.b.t.

Kisah bermula apabila Farhan menemui peguam untuk mendapatkan perkhidmatan daripada beliau..

Farhan : Tuan, bantulah saya.. Saya sangat memerlukan perkhidmatan daripada tuan..

Peguam : Kamu memerlukan perkhidmatan saya..?? Baiklah, tapi anda ada duitkah untuk membayar perkhidmatan saya..??

Farhan : Maafkan saya tuan.. Saya sangat miskin dan tidak mampu untuk membayar perkhidmatan tuan.. Tetapi saya
ada sebuah BMW..!!


Peguam : Baiklah, awak boleh membayarnya dengan kereta awak.. Saya jamin akan memastikan awak menang perbicaraan
itu.. (beliau berkata dengan muka yg angkuh dan sangat yakin..)

Farhan : Terima kasih tuan..(wajah Farhan terus berubah..)

Peguam : Sekarang, nyatakan apakah tuduhan yang dikenakan terhadap awak..

Farhan : Mencuri sebuah BMW..

Peguam : @#$%@#$%

<3The end<3

p/s : Jgn mudah terlalu yakin.. =P

2 comments:

  1. kuang asam pki nama aku.....grrrr~

    ReplyDelete
  2. opss.. tk de kne mngene antra yg hdup mhupn yg sudh tiada okeyy..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...